Ремонт кирти дверей Деу Леганза
Деу Леганза

Реставрація дверної карти DAEWOO LEGANZA (перед. права) аналогічно можна реставрувати таким чином і інші.

Усім привіт. Розпочнемо ремонт дверних карт на автомобілі DAEWOO LEGANZA. Звісно ви можите не погодитись з даним процесом, але ви також можете запропонувати і свій.
Тож вдарого вам ремонту, маємо надію наша порада стане впригоді.

Такий вигляд мають тріщини
Такий має вигляд дверка без карти
3-и частини з яких складається дверна карта.
В цьому місці картон часто ломається на дверях Леганзи
Перш ніж розпочати ремонт карти обов’язково змиваємо розчинником старий клей
проводимо детальний огляд та підготовку до ремонту.
Все ретельно оглядаємо. Окрім тріщин можуть бути рихлі місця.
Середня частина, там була звичайна штучна шкіра, (ЕКО шкіра) в народі (кож-зам), відклеївся(лась) легко, перед нанесенням клея потрібно трохи зашкурити,(зачистити наждачкою) …
Важливо по розміру правильно викласти вирізаний (з запасом ) матеріал при натяжці може не покрити пластик, краще відрізати залишки потім…
Тут починати рекомендуємо знизу від углиблення (при цьому обидві сторони повинні бути проклеєні і напівсухими) перед самим прижаттям шкіри клей ще раз наноситься на площу углиблення -чтоб інші ділянки при торканні не приклеились…
Щоб не було складок притиснути потрібно по окружності, при цьому шкіру краще трохи нагріти феном і відвернути назад, таким чином відігнутий залом шкіри не дасть складки, і матеріал до верху стиснеться…
Щоб не було складок притиснути потрібно по окружності, при цьому шкіру краще трохи нагріти феном і відвернути назад, таким чином отогнутий залом шкіри не дасть складки, і матеріал до верху сожмется…
Послідовно повторно проклеюємо висохлі ділянки картки – після кожного нанесення клею необхідно трохи зачекати, щоб вивітрився зайвий розчинник.
Про низ… перед покрівлею в кольорі пластику його потрібно очистити наждачкою 400-600 частинок/см2, і знежирити…
Порвані та зашарпані ділянки додатково посилюємо скло-матом.
Після висихання поверхні шліфується вся зовнішня частина – куди будуть клеїтися матеріали.
Також треба відчистити від смоли всі отвори кріплення – інакше потім буде складно зібрати елементи карти, (на першій я не звернув на це уваги довелося заново розсвердлювати отвори)
Ділянки з нерівною поверхнею я просто про-шпаклював авто-шпаклівкою
Вирівняв (зачистив) абразивом всю зовнішню поверхню, знежирив та заґрунтував…
Для проклеювання рекомендую ґрунтувати — адгезія до смоли і шпаклівки може виявитися поганою.
Верх готовий і вийшло без косяків (як на правій)), ось така різниця за кольором з рідною)
Дуже важливо не натягувати матеріал під час проклеювання поглиблень, інакше в спеку все це може натягнутися і відклеїтися.
Добре проклеюємо зворотну (з внутрішньої сторони) шкіру до карти…
Вийшло приблизно так)
Ліва вийшла краще)
У результаті з такою підкладою шкіра на дотик м’якше ніж стік) зовсім як шкіра))
Загалом як я сам зрозумів робити такі речі можна, нічого складного тут немає, так що вихід для лікування карток є, рекомендую… Всім удачі і до зустрічі…
Нагадаю дана стаття носить лише інформаційний характер.

Залишити відповідь