Модуль запалювання деу, шевроле…

Причинами про те щоб задуматись над працездатностю модуля можуть стати наступні симптоми:
1)не рівномірна робота холостих обертів двигуна (двоїння, або троїння),
1.1 на холодному двигуні вібрація.
2) зниження потужності двигуна,
3) провали (при розгоні авто).
При цих симптомах ЧЕК може не засвічуватись, або ж засвідчуватись на короткий термін.
Для тестування використовуємо тестер в нормі апарат має показати однакові показники на лівій і правіф катушці. Окрім цього показники, що нахолодний та напрогрітий двигун показники однакові

як перевірити працездатність котушки запалювання
найпростіший спосіб в похідних умовах це перевірка тестером

  1. Відключіть від висновків «1» і «4» котушки запалювання високовольтні дроти …
  2. … і виміряйте опір вторинної обмотки, приєднавши омметр до висновків. Опір повинен становити 5,0-6,0 кОм. (При таких показниках 4.7кОм працює і все відмінно)
  3. Повторіть перевірку для висновків «2» і «3».
  4. Якщо опір хоча б однієї з вторинних обмоток відрізняється від зазначеного, замініть котушку запалювання
  5. Підключіть на місце високовольтні дроти.
  6. І вирушайте в дорогу!