Деу Леганза

Ремон гідропідсилювача Деу Леганза

Прийшов час ремонтувати насос гур так як загудів підшипник.

На табличці видно останні цифри номера 96215322

Сама заміна насоса ГУР нічого складно не являє, тільки для його заміни доведеться зняти корпус повітряного фільтра, приводний ремінь генератора, бачок системи (не обов’язково) ГУР та краще витягнути масляний щуп. Болти викручуються непогано, але можуть бути і сюрпризи, через які довелося купити спеціальний набір знімачів шківа. Ставиться все у зворотній послідовності з тим самим врівноваженим, добрим і витриманим підходом до ситуації .
Для розкриття насоса ГУР спочатку необхідно відкрутити шків: можна затиснути його на кузов, не знімаючи насос, але я використовую фіксатор шківів Licota ATA-0356 і довгий вороток 750 мм Licota AFT-B1230.

Відкручуємо гайку шківа

Ще знадобляться круглогубці для зняття стопорного кільця і невеликий знімач для скидання підшипника.
Якщо зовні підшипник виглядає майже пристойно, навіть пильовик не сильно вбитий, то зсередини стало видно весь масштаб лиха: обійма розсипалася, пильовик сам по собі гуляв, добре хоч сальник не зашкодило.

Вигляд підшипника ззовні

Для нормальної профілактики нам знадобиться:

  • Підшипник розміром 17x40x12 – оригінальний був корейський KBC 6203DA, я купив SKF 6203-2RSH – 2 шт.
Вигляд з середини
— сальник 36х20х7 — оригінальний номер невідомий, але такі самі йдуть на Hyundai/Kia під номером 57144-37000, в магазині за наявності не знайшлося, замовлятиму;
Прокладка корпусу, оригінального номера не знайшов, є Motorherz HPP0006HGP, але цінник неадекватний, вирізав самостійно та підмазав герметиком Victor Reinz;
Кільце ущільнювача 47,6х3 мм, теж не знайшов, це ще живе;
Кільце ущільнювача патрубка 17х3 мм, не шукав, підмазав герметиком;
Кільце ущільнювача всередині корпусу 14х3 мм, не шукав;
Втулка валу в кришці насоса ГУР, заміна бажана, але не обов’язкова.
Ще, напевно, є ущільнення у зворотному клапані, але я його не розкривав.
Раніше були у продажу комплекти Emmetec DA8002KIT, але кудись спливли. До того ж за відгуками тут цей комплект сильно схуд.

Бажано всі деталі перед збиранням промити і дуже добре просушити. Складання насоса ГУР здійснюється у зворотній послідовності. Для встановлення підшипника на вал використовував москвичівський знімач і головку на 24 для запресування його в корпус.

Запчастини

НазваНомерВиробник
Насос гідропідсилювача Daewoo Leganza 1997-2003 Daewoo Leganza 1997-2003  96215322  GM  
LICOTA.ATA0356  LICOTA  
– Вороток шарнірний посилений 1/2 750мм  AFTB1230  LICOTA  
Підшипник універсальний (17x40x12mm) (пластик, метал) — СТАНДАРТ, 6203 KOYO (MADE IN JAPAN)  17X40X12  KOYO  
Підшипник маховика  62032RSH  SKF  
Ущільнювальне кільце НАСОСА ГУРА  5714437000  KIA HYUNDAI  
VICTOR REINZгерметик 
Кільце ущільнювача кришки бачка ГУРа  96263717  GM  

Залишити відповідь