Деу Леганза

Ремонт задньої підвіски Деу Леганза

Зірвав гайки на задніх колесах і піднявши задню частину автомобіля зняв колеса. Періодично за деякий час до цієї роботи я зачищав і пшикав ВД-шкою те, що збирався відкручувати.

Перелік та номер запчастин що використовується
Амортизатор зад лівий 96244008
Амортизатор зад правий 96244009
Захисний комплект PPK10207 пильник GM 96225883
прокладка пружини нижня GM 96207674 .
прокладка пружини верхня GM 96207675 
Пружини 2110-2112 чому пружини саме вазовські справа в тому що рідні леганзовські пружини на сьогодняшній день просідають за пів року(тобто матеріал з якого їх роблять бажає бути набагато кращий.)
Втулки стаба 96243977
Стійка стабіліз 96207628
Чашка опора
ліва 96243958
права 96243959
Сайлентблок повздовжнього важеля 96225879
Сайлентблок поперечного важеля 96225805
Сайлентблок поворотного кулака 96225857 (47560869; 56880549)
сайлентблок стабілізатора 96243977
Після ремонту стуки пішли точно, їхати м’якше) жопу не водить
В ідеалі для ремонту задньої підвіски її потрібно зняти з машини. Так зручноі менше втрачається часу.

Описаний економ варіант за наявності мінімального інструменту, але працьориту голову на плечах


Тепер відкручуємо все, що є на картинці вище, крім поворотного кулака:
4 довгих болта, які тримають 4 поперечні важелі, щоб витягнути болти які стоять у балці, вам необхідно зняти або балку, обкрутивши 4 ботлта її кріпильних, або зняти бензобак (добрий привід його почистити) бо не витягніть болти (№2 на рис) т .к. упираються в бак!
Ці болти у мене оберталися у втулках легко, а ті які на поворотному кулаку я вибивав/виколупував/вигрівав кілька годин дуже болісно розфарбувавши про них молоток, на що я витратив близько 30% всього свого часу, якщо буде можливість постарайтеся придбати нові болти, зрізати буде простіше, просто я боровся за них через відсутність заміни.
У результаті, з одного боку розвалився сайлентблок, що вже втомився, залишивши після себе прикипілий циліндрик внутрішньої втулки, який вдалося зняти тільки гарненько розігрів пальником.
Стійки стабілізатора я зрізав одразу, бо купив нову заміну. Відкручувати навіть не пробував. Штанга стабілізаторів легко відкрутилася. Там усе просто.
Далі, відкручуємо поздовжні важелі, відкручувати біля, ем, задніх дверей (місця під домкрат) незручно, було прийнято відкрутити майданчик від днища, до якого прикручено важіль і розібрати його вже поза машиною. Там по три болти, саме вони відкрутилися порівняно легко!
Отримавши всі 6 важелів, почав випресовувати старі втулки, в гаражі знайшов підшипник від коробки уазика, по діаметру він підходив ідеально для цієї процедури, притиснувши головкою з іншого боку лещатами видавив усі сайленти.
Запресування.
На цьому етапі ми також, лещатами запресували нові втулки, змастивши все миючим засобом для посуду (типо фері, сорти) запресування пройшло не дуже вдало… повилазили маленькі шматочки гуми, які довелося зрізати ножем … чого залишило якийсь вантаж на душі за всю роботу. Як позначиться далі – не знаю. Сум. Фотки не робив, т.к. до цього моменту вже був дуже втомленим і хотілося скоріше додому звалити.
Збиралося все у зворотному порядку, і закручувалося вже набагато легше, ніж відкручувалося. Все вийшло – завдяки досить хорошим голівкам, проставкам і комірам, бо наставляв я півметрову трубу, яка практично згинала комір. (Самі уявляєте який виходив момент …)
JofiLL`a
)
Після того, як всі поставили затягувати не можна, необхідно опустити машину на колеса, щоб важелі прийняли своє природне положення, і тоді остаточно протягнути все, що відкрутили.

  • З приводу гуркоту – Проїхавши на оновленій задній підвісці я зрозумів, що гримить все так-таки, або трохи тихіше. Покатавшись ще трохи,

зрозумів що гримить спереду. Стійки змінювалися по колу близько 35-40 т.км тому, грішити поки не знаю на що, замовив на перед по три сайлентблоки на важелі, та стійки стабілізатора. поки не знаю, що там, але треба робити. Наконечники? Рульова? Опорні? Кульові? все ремонтувалося…
— З приводу кидалова — тут покращення на обличчя, смикнувши кермом машина набагато швидше “поверталася на дорогу”
У мене все.

Залишити відповідь