Деу Леганза

Двигун Daewoo Leganza C20SED, T20SED, X20SED DOHC D-TEC 16V

Мотор Деу Леганза 2.0 літра моделі C20SED це чотири тактний силовий агрегат, що працює на легкому рідкому паливі – бензині. Як і в більшості подібних сучасних ДВЗ в ньому відбувається внутрішнє утворення горючої суміші-це означає, що паливо надходячи в робочий циліндр змішується там з повітрям, а спалах виникає за рахунок примусового запалення тобто від електричної іскри.

Чи справді ці двигуни такі подібні між собою?
Дивись порівняльну таблицю нижче…

Що між ними спільного C20SED, T20SED, X20SED
За допомогою інформації, що знаходиться у вільному доступі і особистому досвіді, ми можемо зробити висновок про схожість двигунів C20SED, T20SED і X20SED за такими характеристиками: 1) Всі перераховані вище бензинові мотори мають загальну дуже важливу рису – приналежність до одного автомобільного концерну General Motors. 2) При зовнішньому огляді цих агрегатів так само спостерігається велика кількість загальних конструктивних особливостей (клапанна кришка, фланець для кріплення КПП, розташування навісного обладнання, поперечне розташування в моторному). відсіку і т.д) 3) Так само ми при заміні таких агрегатів проводимо ретельний огляд та порівняння ДВЗ, якщо вони відрізняютья за серією, але є конструктивно схожими.

Найбільш поширені поломки двигунів DOHC D-TEC 16V

Найбільш поширені поломки двигунів C20SED, X20SED, T20SED пов’язують із такими причинами: зношування або аварія. Під зносом двигуна мається на увазі закономірний і неминучий процес вироблення заявленого ресурсу двигуна, а в першу чергу його частин, що рухаються. Найбільш сильному зносу схильні частини ДВС які постійно перебувають за впливом високих температур, тисків і швидкостей такі як: колінчастий вал, вал розподілу, шатун ДВС і т.д . А також помітно скорочує термін служби будь-якого силового агрегату наявність корозійних ознак. Причини аварії двигун Деу Леганза досить різноманітні, але деякі з них трапляються найчастіше. Насамперед варто відзначити аварії пов’язані з порушенням режиму мастила мотора та перевантаженням. Кожну з цих неприємностей, на відміну від зносу, можна попередити своєчасним обслуговуванням та доглядом за двигуном C20SED у спеціалізованих майстернях.

На вітчизняному автомобільному ринку двигун C20SED найчастіше зустрічається в автомобілях корейського виробника автомобілів Daewoo. Це насамперед пов’язано з тим, що з 1998 року авто Деу Леганза почало випускатися на вітчизняному заводі ЗАЗ у Запоріжжі під назвами: Daewoo Leganza. Зважаючи на те, що було випущено велику кількість цих машин, потреба в запчастинах теж зросла.

Каталожні номера

DaewooChevrolet
Лєганза  моторЛєганаз  шорт блокНубіра  шрот блокНубіра  блокНубіра  моторШевроле Эпика моторЭпика шорт блок
92062532 92062533 92064822 92062659 92062660 92063681 92063682 92064369  92063733 92063734 92067439 92067444 92067440 92067445 92063442 92064396  92067832 92067825 92065338 92067826  92067831 92067824  92065342 92065343  92066491 92065336 92066244 92066245  92067439 92067440 92067315 92067316  
Порівняльна таблиця двигунів технические характеристики
 C20SEDT20SEDX20SEDS20SED
Об’єм двигуна, куб.см1998199819981998
Максимальна потужність в к.с.128 – 148126-126119 – 133133
Максимальний крутящий момент, Н*м (кг*м при об./мин.)181 (18) / 4200
183 (19) / 4000
192 (20) / 4000
197 (20) / 4600
178171 (17) / 4000
176 (18) / 4000
184 (19) / 2400
185 (19) / 4600
178
ПаливоБензин
Бензин АИ-95
Бензин
Бензин АИ-95
Бензин
Бензин АИ-92
Бензин
Бензин АИ-92
Витрати палива місто12,312,313 – 1513 – 15
Витрати палива траса6,86,87,57,5
Витрати палива змішаний цикл8,88,89,2 – 10,59,2 – 10,5
Тип двигунаРядний, 4-циліндровийРядний, 4-циліндровийРядний, 4-циліндровийРядний, 4-циліндровий
Додаткова інформація про двигунБагатоточковий упорскуванняБагатоточковий упорскуванняБагатоточковий упорскуванняБагатоточковий упорскування
Максимальна потужність, к.с (кВт) при об./мин128 (94) / 5200
131 (96) / 5400
141 (104) / 5600
146 (107) / 5600
148 (109) / 5400
128 (94) / 5200
131 (96) / 5400
141 (104) / 5600
146 (107) / 5600
148 (109) / 5400
119 (88) / 5400
121 (89) / 5600
133 (98) / 5400
119 (88) / 5400
121 (89) / 5600
133 (98) / 5400
Ступінь стиснення9,69,69,69,6
Діаметр циліндра, мм86868686
Хід поршня, мм86868686
Викид СО2, г/км213213225225
Привід клапанівDOHCDOHCDOHCDOHC
Кількість клапанів на циліндр4444
Головка блокаАлюмінієва V16Алюмінієва V16Алюмінієва V16Алюмінієва V16
БлокЧавуннийЧавуннийЧавуннийЧавунний
Привід ГРМРеміннийРеміннийРеміннийРемінний
ГідрокомпенсаториТакТактакТак
Олива5W30 клас А35W30 клас А35W30 клас А35W30 клас А3
Об‘єм оливи4,25л4,25л4,25л4,25л
Екологічний класЕВРО 3ЕВРО 3/4ЕВРО 2ЕВРО 2
Орієнтовний ресурс350 000 – 400 000 км350 000 – 400 000 км350 000 км350 000 км
Ці силові агрегати є модернізованою версією двигуна Opel X20XEV.
Даний двигун застосовувався на автомобілях:
Daewoo Leganza,
Daewoo Nubira,
Daewoo Magnus,
Daewoo Tacuma,
Chevrolet Rezzo,
Chevrolet Evanda,
Chevrolet Lacetti 1 (J200)

Залишити відповідь