Деу Леганза

Ремонт задньої підвіски

На що потрібно звернути увагу для виявлення несправностей у підвісці автомобіля?

Чому мені потрібно знати які запчастини купувати?
Який інструмент використовувати?

Ці питання ми розглянемо тут.

Гуркіт! При їзді по дрібних нерівностях (на кшталт бруківки) з-під авто буде звук схожий на стукіт великих каменів у мішку.
(Кидалово!) На трасі зад Леганзи буде закидати, особливо відчувається при сильному бічному вітрі.
Що необхідно для заміни сайлентблоків задньої підвіски багатоважеля Леганзи!
Матеріал
1 Сайлентблоки стабілізатора
2. Сайлетблоки поперечних важелів 8 шт (2,3,4 на малюнку нижче) арт (General Motors 96225805 Втулка задньої тяги).
3. Втулки штанги стабілізатора 2 шт (General Motors 96243977 Втулка-штанга стабілізатора
стійки стабілізатора)
4. Сайлентблок поздовжніх важелів 2 шт. (General Motors 96225879 Втулка важеля підвіски)
“кісточки” (Torque VT-016 Стійка стабілізатора задня) 2шт
Зображено схематично.
Інструмент
-Прес або Тиски! або хороша міцна струбцина, на крайняк домкрат.
— Фейрі чи подібне, для кращого ковзання!)
— Головки на 22, 19, 17, воротки, накидними та ріжковими ключами навіть не намагайтеся відкрутити(зломаєте, і буде весело)
WDшка – для полегшення, повірте, непросте проведення часу під машиною, якщо вона давно не розбиралася. Все закисше за зіржавлене. Налаштовуйте себе так що беякі болти можуть і не відкрутитись.
— Газовий балончик та пальник
— Молоток більше 🙂
Підняв на ямі один бік, відкрутив колесо, підклав його під днище, теж саме з іншого боку і вивісив її. Періодично за деякий час до цієї роботи я зачищав і пшикав ВД-шкою те, що збирався відкручувати.
Тепер відкручуємо все, що є на картинці вище, крім поворотного кулака:
4 довгих болта, які тримають 4 поперечні важелі, щоб витягнути болти які стоять у балці, вам необхідно зняти або балку, обкрутивши 4 ботлта її кріпильних, або зняти бензобак (добрий привід його почистити) бо не витягніть болти (№2 на мал.) т .к. упираються в бак!
Ці болти у мене оберталися у втулках легко, а ті які на поворотному кулаку я вибивав/виколупував/вигрівав кілька годин дуже болісно розфарбувавши про них молоток, на що я витратив близько 30% всього свого часу, якщо буде можливість постарайтеся придбати нові болти, зрізати буде простіше, просто я боровся за них через відсутність заміни.
У результаті, з одного боку розвалився сайлентблок, що вже втомився, залишивши після себе прикипілий циліндрик внутрішньої втулки, який вдалося зняти тільки гарненько розігрів пальником.
Стійки стабілізатора я зрізав одразу, бо купив нову заміну. Відкручувати навіть не пробував. Штанга стабілізаторів легко відкрутилася. Там усе просто.
Далі, відкручуємо поздовжні важелі, відкручувати біля, ем, задніх дверей (місця під домкрат) незручно, було прийнято відкрутити майданчик від днища, до якого прикручено важіль і розібрати його вже поза машиною. Там по три болти, саме вони відкрутилися порівняно легко!
Отримавши всі 6 важелів, почав випресовувати старі втулки, в гаражі знайшов підшипник від коробки уазика, по діаметру він підходив ідеально для цієї процедури, притиснувши головкою з іншого боку лещатами видавив усі сайленти.
Запресування.
На цьому етапі ми також, лещатами запресували нові втулки, змастивши все миючим засобом для посуду (типо фейрі,) запресування пройшло не дуже вдало… повилазили маленькі шматочки гуми, які довелося зрізати ножем … чого залишило якийсь вантаж на душі за всю роботу. Як позначиться далі – не знаю. Сум. Фотки не робив, т.к. до цього моменту вже був дуже втомленим і хотілося скоріше додому звалити.
Збиралося все у зворотному порядку, і закручувалося вже набагато легше, ніж відкручувалося. Все вийшло – завдяки досить хорошим голівкам, проставкам і вороткам, бо наставляв я півметрову трубу, яка практично згинала воротка. (Самі уявляєте який виходив момент …)

Після того, як все поставили затягувати не можна, необхідно опустити машину на колеса, щоб важелі прийняли своє природне положення, і тоді остаточно протягнути все, що відкрутили.
З приводу гуркоту – Проїхавши на оновленій задній підвісці я зрозумів, що гримить все так, або трохи тихіше. Покатавшись ще трохи,
зрозумів що гримить спереду. Стійки змінювалися по колу близько 35-40 т.км тому, грішити поки не знаю на що, замовив на перед по три сайлентблоки на важелі, та стійки стабілізатора. поки не знаю, що там, але треба робити. Наконечники? Рульова? Опорні? Кульові? все ремонтувалося…
(— Щодо кидалова) — тут покращення, смикнувши кермом машина набагато швидше “поверталася на дорогу”
У мене все.

Залишити відповідь