Прийшов час ремонтувати насос гур так як загудів підшипник.
Сама заміна насоса ГУР нічого складно не являє, тільки для його заміни доведеться зняти корпус повітряного фільтра, приводний ремінь генератора, бачок системи (не обов’язково) ГУР та краще витягнути масляний щуп. Болти викручуються непогано, але можуть бути і сюрпризи, через які довелося купити спеціальний набір знімачів шківа. Ставиться все у зворотній послідовності з тим самим врівноваженим, добрим і витриманим підходом до ситуації .
Для розкриття насоса ГУР спочатку необхідно відкрутити шків: можна затиснути його на кузов, не знімаючи насос, але я використовую фіксатор шківів Licota ATA-0356 і довгий вороток 750 мм Licota AFT-B1230.
Ще знадобляться круглогубці для зняття стопорного кільця і невеликий знімач для скидання підшипника.
Якщо зовні підшипник виглядає майже пристойно, навіть пильовик не сильно вбитий, то зсередини стало видно весь масштаб лиха: обійма розсипалася, пильовик сам по собі гуляв, добре хоч сальник не зашкодило.
Для нормальної профілактики нам знадобиться:
- Підшипник розміром 17x40x12 – оригінальний був корейський KBC 6203DA, я купив SKF 6203-2RSH – 2 шт.
Запчастини
Назва | Номер | Виробник |
Насос гідропідсилювача Daewoo Leganza 1997-2003 Daewoo Leganza 1997-2003 | 96215322 | GM |
LICOTA. | ATA0356 | LICOTA |
– Вороток шарнірний посилений 1/2 750мм | AFTB1230 | LICOTA |
Підшипник універсальний (17x40x12mm) (пластик, метал) — СТАНДАРТ, 6203 KOYO (MADE IN JAPAN) | 17X40X12 | KOYO |
Підшипник маховика | 62032RSH | SKF |
Ущільнювальне кільце НАСОСА ГУРА | 5714437000 | KIA HYUNDAI |
VICTOR REINZ | герметик | |
Кільце ущільнювача кришки бачка ГУРа | 96263717 | GM |