
І так по порядку.
Спочатку вагався над купівлю заводського обладнання і самоообного і тут частково батьків інтузіазм взяв верх і почали робити саморобку, мене тривалий час не рідко спіткали сумніви і незрозумілі мені витрати та різні думки. Довго зважував всі за і проти. Тимчасом було уже майже все готово.
Проводились перші випробування саморобного шиномонтажного станка.
Після випробувань та зважування отриманих результатів, мною було прийняте рішення купити б/у шиномонтажний станок 1850, компанії Trommelberg, що правда в розкороченому стані.




Далі було прийняте рішення про купівлю ще одного станка з прбленим редуктором.








1) заміна педального вузла разом з реверсом.

2) реставрація поворотного стола
3) ремонт пневмо циліндрів що підстолом (заміна сальніків та поршнів)
4) ремонт бортоотжимного целіндра (заміна сальніка і колец що на поршні)
5) зняття фарби підготовка під фарбування та сама покраска

Логотип та напис був нанесений. Якщо у когось є запитання чи якісь пропозиції залишайте в коментарях, також маю зробити борторозширювача та бустер. Все зроблене покажу
Прохання не судиди суворо.