Караван (Причіп дача їх ще називають будиночи на колесах). Сьогодні ми висвітлимо таку марку як Sterckeman. А також згадаємо історію виникнення караванів та появи такої марки як Sterckeman.
Історія винекнення караванінгу та виготовлення будинків на колесах сягає в далеке минуле. Засновником будинків на колесах став Уолл Баям котрий мабуть народився одразу мандрівником. Ще дитиною він подорожував зі своїм дідом на возі, який тягнули мули через Орегон. Підлітком Уолл буквально жив у возі – то був спеціальний кемпер з дерев’яною піччю для опалення, з гасовим пальником для приготування їжі та запасом води. Спав Уолл у спальному мішку, часто “на ходу”.
Перший будинок на колесах
Перший у світі мандрівний будинок на колесах було збудовано у далекому 1885 році, до речі, він так і називався – “Мандрівник” (Wanderer)
Розквіт Караванингу
Справжнього розквіту епоха автотуризму та автомобільних подорожей набула у 60-х роках. Перші автобудинку конструювалися з дерева за простими кресленнями і спершу це був будинок на колесах дуже невеликого розміру, частіше причіп округлої форми на одній вісі.
Уолл продавав креслення автобудинків і кемперів по 100 доларів і незабаром сам зібрав власний трейлер на продаж. Продажі автобудинків йшли добре. Нововведення застосоване у винаході дозволяло зробити підлогу нижчою від рівня коліс і відповідно підняти стелю, це дозволило ходити всередині житлового причепа у повний зріст.
Американці полюбили трейлери та скуповували їх у величезних кількостях. Кожна нова модифікація трейлера ставала хітом.