

Оскільки раніше компанія займалася виробництвом лише ліцензійних копій чужих автомобілів, для створення нових моделей довелося залучити кращі спеціалісти світового автопрому. Двигуни допомагали створювати конструктори GM (підрозділ Holden) і інжинірингова компанія Ricardo (Велика Британія), трансмісію – німецькі ZF (Zanradfabrik AG) і Sachs, електрообладнання – Siemens і Bosch. Підвіску налаштовувала англійська Lotus, гальмами займалися – американська Delphi. З дизайном допомогли італійці: ItalDesign запропонував корейцям проєкт Kensington, створений кілька років до того для Jaguar і знехтуваний замовником через надмірну модернізацію.
Дещо змінений, він ліг в основу Daewoo Leganza. Автомобіль випускали в Кореї.

Крупновузловим способом модель збирали в Україні – на заводі «Квант» в Іллічівську , а також в інших державах.
Головні переваги цієї машини – місткість і комфортабельність. Салон виконаний «по-корейськи», в притаманному майже всім новим корейським моделям «авангардному» стилі – багато пафосу, мало порядку. Плавні перекати поверхонь, химерні поєднання форм вентиляційних дефлекторів, рідкокристалічного дисплея годинника і функціональних кнопок – наслідок буйної фантазії дизайнерів Daewoo. Але до якості обробки претензій немає.



Для американського ринку машини так само збиралися в Кореї, але мали покращений ступінь оцинкування кузова, відмінна зовнішня риса — у передньому та задньому бампері встановлювалися бічні ходові вогні, вони ж були покажчиком повороту замість повторювачів повороту на крилах. Машини американського ринку йшли з двигуном C22SED об’єму 2,2 (100 кВт, 136 л. с.) та автоматичною коробкою Aisin з блоком управління, коли в європейських аналогах встановлювали ZF. Автоматичні КПП Aisin оснащувалися спорт режимом та блокуванням гідротрансформатора, спорт режим змінював тип упорскування палива з фазованого на попарно-паралельний, у деяких комплектаціях також була задіяна підвіска з електронним керуванням, завдяки чому в спорт-режимі автомобіль ставав жорсткішим.

Зусилля на кермі змінюється в залежності від швидкості руху – за це відповідає гідропідсилювач.
Дискові гальма всіх коліс Leganza – ефективні з точно дозованим зусиллям. Практично всі 2,0-літрові версії оснащені ABS, яка відрізняється оптимальним налаштуванням.
Для своєї ціни автомобіль укомплектований розкішно. Список обладнання найпоширенішої версії CDX вражає: ABS, гідропідсилювач керма зі змінною характеристикою, електросклопідйомники, тоноване скло, протитуманні фари, дзеркала з електроприводом і електропідігрівом, підігрів заднього скла, литі диски, водійське крісло з п’ятьма регулюваннями, кермо з регульованою висотою, заднє сидіння що складається по частинах, обробка салону під дерево, велюр, годинник з термометром, центральний замок, подушка безпеки у водія, захисні бруси в дверях, аудіопідготовка, коректор фар, додатковий стоп-сигнал, склоочисники з регульованою циклічністю.
Восени 2002 року представлено наступника «Леганза», під назвою Chevrolet Evanda в Європі і Daewoo Magnus в Азії.
Двигуни
Індекс | Тип двигуна | Об’єм | Система живлення | Потужність | Крутний момент | Роки випуску |
---|---|---|---|---|---|---|
Бензинові дивигуни | ||||||
2,0i | Р4 | 1998 см³ | інжектор | 133 к. с. (98 кВт) при 5400 об/хв | 185 Нм при 4600 об/хв | 1997-2003 |
2,2i | Р4 | 2198 см³ | інжектор | 136 к. с. (100 кВт) при 5200 об/хв | 191 Нм при 4000 об/хв | 1999-2001 |
Daewoo Leganza | |
Виробник | Daewoo |
---|---|
Також називається | Doninvest Kondor |
Роки виробництва | 1997–2002 (в Єгипті до 2008р) |
Попередник(и) | Daewoo Espero |
Наступник(и) | Chevrolet Evanda |
Клас | Клас D |
Стиль кузова | седан |
Двигун(и) | Бензиновий двигун |
Колісна база | 2670 мм |
Довжина | 4761 мм |
Ширина | 1779 мм |
Висота | 1437 мм |
Маса | 1411 кг |
Споріднені | Chevrolet Evanda |
Подібні | Ford Mondeo Hyundai Sonata Kia Clarus Opel Vectra Volkswagen Passat |
Дизайнер | Джорджетто Джуджаро в Italdesign |