Історія Леганзи...
Деу Леганза

Історія розвитку Daewoo Leganza

Daewoo Leganza (заводський індекс V100) — автомобіль середнього класу (Клас D) корейського автовиробника Daewoo.

Була представлена в середині 1997 року як альтернатива Hyundai Sonata і Kia Clarus. В порівнянні з попередником Espero модель виросла в габаритах до 4,67 м довжини.

Оскільки раніше компанія займалася виробництвом лише ліцензійних копій чужих автомобілів, для створення нових моделей довелося залучити кращі спеціалісти світового автопрому. Двигуни допомагали створювати конструктори GM (підрозділ Holden) і інжинірингова компанія Ricardo (Велика Британія), трансмісію – німецькі ZF (Zanradfabrik AG) і Sachs, електрообладнання – Siemens і Bosch. Підвіску налаштовувала англійська Lotus, гальмами займалися – американська Delphi. З дизайном допомогли італійці: ItalDesign запропонував корейцям проєкт Kensington, створений кілька років до того для Jaguar і знехтуваний замовником через надмірну модернізацію. 
Дещо змінений, він ліг в основу Daewoo Leganza. Автомобіль випускали в Кореї.

Крупновузловим способом модель збирали в Україні – на заводі «Квант» в Іллічівську , а також в інших державах.

ЗБІРКА Складання Республіка Корея Daewoo (Інчхон, Корея)
В’єтнам GM Vietnam Co (Ханой, В’єтнам)
Польща FSO (Варшава, Польща)
Румунії Automobile Craiova (Крайова, Румунія)
Росії Таганрозький автомобільний завод (Таганрог, Росія),
Єгипет Speranza Motors (Каїр, Єгипет малими партіями до 2008р.)

Головні переваги цієї машини – місткість і комфортабельність. Салон виконаний «по-корейськи», в притаманному майже всім новим корейським моделям «авангардному» стилі – багато пафосу, мало порядку. Плавні перекати поверхонь, химерні поєднання форм вентиляційних дефлекторів, рідкокристалічного дисплея годинника і функціональних кнопок – наслідок буйної фантазії дизайнерів Daewoo. Але до якості обробки претензій немає.

В автомобілі легко розмістяться п’ять осіб (ширина ззаду на рівні плечей – 141 см). Передні сидіння мають комбіновані регулювання: подушки крісел – електричні, спинки – механічні. Положення подушки змінюється по висоті, куту нахилу і відстані від педального блоку, а спинки – по куту нахилу. Крім того, водійське крісло має регулювання профілю в поперековій області. Підгонка крісел утруднень не викликає – її алгоритм і розташування кнопок управління такі ж, як на Mercedes E-класу. Процес посадки в салон не ідеальний через високі подушок сидінь і низьких дверних прорізів. Огляд в цілому непоганий, але вигляд назад кілька обмежений високим багажником.
Кузов автомобіля частково оцинкований – в деяких країнах на нього давали шестирічну гарантію.
Новий двигун Leganza з індексом T20SED являє собою модифікований 2,0 л силовий агрегат Opel (у версії Holden), який відслужив своє на Espero / Prince / Super Salon. Тепер – завдяки новій 16-клапанної голівці і вдосконаленій системі уприскування – його потужність зросла з 110 до 136 к.с. на 12% збільшився і максимальний крутний момент. Мотор може агрегатуватися як з 5-ступінчастою механічною коробкою, так і з 4-ступінчастим автоматом. Так само на автомобіль встановлюється двигун T18SED об’ємом 1,8 л (8V, 95 к.с.), Який відрізняється меншою потужністю, нестача якої відчувається при їзді в щільному міському потоці. Конструктивно всі агрегати однакові.
Для американського ринку машини так само збиралися в Кореї, але мали покращений ступінь оцинкування кузова, відмінна зовнішня риса — у передньому та задньому бампері встановлювалися бічні ходові вогні, вони ж були покажчиком повороту замість повторювачів повороту на крилах. Машини американського ринку йшли з двигуном C22SED об’єму 2,2 (100 кВт, 136 л. с.) та автоматичною коробкою Aisin з блоком управління, коли в європейських аналогах встановлювали ZF. Автоматичні КПП Aisin оснащувалися спорт режимом та блокуванням гідротрансформатора, спорт режим змінював тип упорскування палива з фазованого на попарно-паралельний, у деяких комплектаціях також була задіяна підвіска з електронним керуванням, завдяки чому в спорт-режимі автомобіль ставав жорсткішим.
Ходова частина – один з головних плюсів моделі. Спереду у машини звичний McPherson, ззаду – незалежна багатоважільна. По плавності ходу Leganza впритул наблизився до європейських однокласникам. М’яка енергоємна підвіска гасить будь-які нерівності дороги. При цьому немає і натяку на інтенсивну роботу пружин і амортизаторів. Машина буквально стелиться по асфальту. Причому в підвісці автомобіля немає ніякої поважності. Бічний крен в швидкісних поворотах прийнятний як з точки зору комфорту, так і з точки зору управління. Передок трохи спливає, але машина стабілізується на подив швидко.

Зусилля на кермі змінюється в залежності від швидкості руху – за це відповідає гідропідсилювач.

Дискові гальма всіх коліс Leganza – ефективні з точно дозованим зусиллям. Практично всі 2,0-літрові версії оснащені ABS, яка відрізняється оптимальним налаштуванням.

Для своєї ціни автомобіль укомплектований розкішно. Список обладнання найпоширенішої версії CDX вражає: ABS, гідропідсилювач керма зі змінною характеристикою, електросклопідйомники, тоноване скло, протитуманні фари, дзеркала з електроприводом і електропідігрівом, підігрів заднього скла, литі диски, водійське крісло з п’ятьма регулюваннями, кермо з регульованою висотою, заднє сидіння що складається по частинах, обробка салону під дерево, велюр, годинник з термометром, центральний замок, подушка безпеки у водія, захисні бруси в дверях, аудіопідготовка, коректор фар, додатковий стоп-сигнал, склоочисники з регульованою циклічністю.
Восени 2002 року представлено наступника «Леганза», під назвою Chevrolet Evanda в Європі і Daewoo Magnus в Азії.

Двигуни

[ред. | ред. код]

ІндексТип двигунаОб’ємСистема
живлення
ПотужністьКрутний моментРоки випуску
Бензинові дивигуни
2,0iР41998 см³інжектор133 к. с. (98 кВт) при 5400 об/хв185 Нм при 4600 об/хв1997-2003
2,2iР42198 см³інжектор136 к. с. (100 кВт) при 5200 об/хв191 Нм при 4000 об/хв1999-2001
Daewoo Leganza
ВиробникDaewoo
Також називаєтьсяDoninvest Kondor
Роки виробництва19972002 (в Єгипті до 2008р)
Попередник(и)Daewoo Espero
Наступник(и)Chevrolet Evanda
КласКлас D
Стиль кузоваседан
Двигун(и)Бензиновий двигун 
Колісна база2670 мм
Довжина4761 мм
Ширина1779 мм
Висота1437 мм
Маса1411 кг
СпорідненіChevrolet Evanda
ПодібніFord Mondeo
Hyundai Sonata
Kia Clarus
Opel Vectra
Volkswagen Passat
ДизайнерДжорджетто Джуджаро в Italdesign

Залишити відповідь