Моя коробка від Лєганзи мені подобається, з нею все чудово і добре, динаміка в місті все влаштовує передатне число з 3,72, але тільки варто виїхати на трасу стрілка тахометра незвично тягнеться вгору, а швидкість бажає бажати кращого, та й витрата палива відповідно зростає)))2.500 оборотів це лише 90 км/год, , , на 5-й передачі, , 100 км ч вже під 3000 оборотів))))
Взагалі почитавши форуми вирішив таки влізти в 5-у передачу, тим більше стара КПП у мене з довгим рядом w 3,72. Попередньо зняв все, зрозумів що потрібно для заміни, а саме прокладка або герметик кришки 5 й передачі, далі знімач для зняття шестірні, та й для зняття стопорних кілець круглогубці, , , впринципі і все))
Для цієї процедури необхідно зняти колесо, далі захист КПП, потім відкручуємо гайку під головку на 19 її необхідно відпустити страхуючи КПП внизу домкратом, для зручності я відпускав ще лижу тоді КПП опуститься ще трохи нижче. 11 і відварюємо болти кріплення кришки 5й передачі, при знятті будьте обережні, виллється грам 200 олії, якщо немає на долив приготувати тару) далі шестигранник 6 ка по-моєму відкручуємо два болта кріплення вилки перемикання, витягаємо її.Перед тим як зняти кришку 5-ї передачі незабуваємо, що буде текти масло. підкладаємо ємність.Знімаємо шестернюВсе підготовлено для установки нової 5-ї передачіДля того щоб одягнути нову шестірню кип’ятив в маслі і тоді вона з легкістю залітає на своє місце, або пальником підігріти, друга заходить так, без нагріву, потім вилка перемикання, після чого бажано перевірити виконану роботу шляхом включення вимикання 5 й передачі та й збірка))Взагалі після збирання їздити одне задоволення, , з 1 ї по 4 у передачу катаємося по місту з гарною динамікою, а ось 5 а передача для траси взагалі кайф, , , обороти нижче, в салоні тихіше, витрата менше)))) тицьнув круїз і котись)) Після заміни у мене при 100 км ч на п’ятій передачі 2100 оборотів, при 90 = 2000 оборотів) якось так, всім удачі))