Моя коробка від Лєганзи мені подобається, з нею все чудово і добре, динаміка в місті все влаштовує передатне число з 3,72, але тільки варто виїхати на трасу стрілка тахометра незвично тягнеться вгору, а швидкість бажає бажати кращого, та й витрата палива відповідно зростає)))2.500 оборотів це лише 90 км/год, , , на 5-й передачі, , 100 км ч вже під 3000 оборотів))))
Взагалі почитавши форуми вирішив таки влізти в 5-у передачу, тим більше стара КПП у мене з довгим рядом w 3,72. Попередньо зняв все, зрозумів що потрібно для заміни, а саме прокладка або герметик кришки 5 й передачі, далі знімач для зняття шестірні, та й для зняття стопорних кілець круглогубці, , , впринципі і все))
Для цієї процедури необхідно зняти колесо, далі захист КПП, потім відкручуємо гайку під головку на 19 її необхідно відпустити страхуючи КПП внизу домкратом, для зручності я відпускав ще лижу тоді КПП опуститься ще трохи нижче. 11 і відварюємо болти кріплення кришки 5й передачі, при знятті будьте обережні, виллється грам 200 олії, якщо немає на долив приготувати тару) далі шестигранник 6 ка по-моєму відкручуємо два болта кріплення вилки перемикання, витягаємо її.Перед тим як зняти кришку 5-ї передачі незабуваємо, що буде текти масло. підкладаємо ємність.Знімаємо шестернюВсе підготовлено для установки нової 5-ї передачіДля того щоб одягнути нову шестірню кип’ятив в маслі і тоді вона з легкістю залітає на своє місце, або пальником підігріти, друга заходить так, без нагріву, потім вилка перемикання, після чого бажано перевірити виконану роботу шляхом включення вимикання 5 й передачі та й збірка))Взагалі після збирання їздити одне задоволення, , з 1 ї по 4 у передачу катаємося по місту з гарною динамікою, а ось 5 а передача для траси взагалі кайф, , , обороти нижче, в салоні тихіше, витрата менше)))) тицьнув круїз і котись)) Після заміни у мене при 100 км ч на п’ятій передачі 2100 оборотів, при 90 = 2000 оборотів) якось так, всім удачі))
Прийшов час ремонтувати насос гур так як загудів підшипник. Сама заміна насоса ГУР нічого складно не являє, тільки для його заміни доведеться зняти корпус повітряного фільтра, приводний ремінь генератора, бачок системи (не обов’язково) ГУР та краще витягнути масляний щуп. Болти викручуються непогано, але можуть бути і сюрпризи, через які довелося купити спеціальний набір знімачів шківа. […]
Дана частина книги допоможе вам в ремонті двигуна.При бажанні ви маєте можливість скачати та роздрукувати даний розділ. Який складається з 95сторінок, а також матимете доступ до даної книги цілодобово. Оскільки на сьогодняшній день дана книга є рідкісною, а матеріал викладений вній ще з 1998р. є цінним і по стьгодні. Ми вирішили частинами сканувати дану книгу […]
В двигунах T20SED та C20SED, X20SED, а також у їхнього старшого брата від Opel X20XEV, дана поломка майстрами вважається дуже рідкою. Що з це за поломка, (або як ще називають аварія двигуна)? Щож всетаки призвело до такого, залишається лише здогадуватисьВодій здогадується що розпрігся клапан.Внаслідок чого відбило шляпку клапана, розбило поршня, лопнув шатун на декілька кусків […]