Седан, купе, універсал, кросовер, джип, мінівен, пікап,лімузин та інші…

Одного разу була розмова декількох людей їх розмова полягала в наступному: чим відрізняються ці автомобілі…


1). Седан — триоб’ємний кузовлегкового автомобіля з двома або трьома рядами 2 або 3 сидінь, з чотирма дверима і багажником, структурно відокремленим від пасажирського салону. Заднє скло у седані завжди жорстко закріплене в рамці і не піднімається, хоча спинка заднього сидіння може бути або обладнаною лючком, або відкидатися для перевезення довгих предметів.
2). Купе́ (від фр. coupé — «різаний», «вирізаний») — тип кузова легкового автомобіля з двома дверима та двома чи чотирма сидіннями. Зазвичай, купе — спортивніший варіант седану.[1] Вперше, даний термін з’явився в 19 ст., коли ним почали ідентифікувати транспортні засоби, в яких задні, обернені протилежно напрямку руху сидіння було виключено з конструкції, тобто вирізано
3). Універса́л (від лат. universalis — «загальний») — тип закритого кузова легкового автомобіля з двома-чотирма рядами сидінь, з трьома або п’ятьма дверима. Ключова ознака універсалу — можливість трансформації задньої частини кузова шляхом складення всіх рядів сидінь, окрім першого. Фактично це фургон зі заскленими боковинками й складаними сидіннями.

4) Кроссо́вер (англ. crossover, сокр. х-over, буквально переходное или согласующее устройство, пограничное или переходное явление, пересечение и т. п.) — собирательное название, относящееся к различным понятиям и предметам:
5).
Джип — це ім’я давно стало загальним при позначенні автомобілівпідвищеної прохідності. При цьому далеко не кожен знає, що Jeep — це ще й назва торгової марки фірми, що понад 60 років виробляє позашляховики.
Позашляховик – автомобіль, що володіє підвищеною прохідністю по бездоріжжю за рахунок високого кліренсу, провідних передніх і задніх коліс.

6). Мініве́н (англ. minivan — «невеликий фургон») — легковик з однооб’ємним кузовом безкапотного (рідше вагонного) або півтораоб’ємного компонування, зазвичай з трьома рядами сидінь. Кузов мінівену завжди вищий, ніж у звичайних вантажопасажирських кузовів легковиків типу універсал і хетчбек, оскільки основна споживча властивість мінівена якраз і полягає у максимальному збільшенні внутрішнього об’єму салону, а також у можливості трансформації салону за рахунок складних легкоз’ємних (іноді поворотних) пасажирських сидінь. Доступ до третього ряду сидінь здійснюється через задні пасажирські рухомі або розпашні двері. Ранні моделі мінівенів часто обмежувалися єдиними задніми пасажирськими дверима, відповідно, з правого борту для правостороннього руху або з лівого для лівостороннього.
До класу мінівенів відносяться автомобілі з кількістю пасажирських місць не більше 8 (з водієм 9 місць). Автомобілі з більшою кількістю пасажирських місць відносяться до мікроавтобусів. За останні 20 років мінівен міцно зайняв споживчу нішу між звичайними автомобілями з вантажопасажирськими кузовами (відносяться до категорії В) і мікроавтобусами (відносяться до категорії D, клас M1).




7). Піка́п (від англ. pick up — підібрати, піднімати) — легкий комерційний автомобіль з відкритою, або ж закритою вантажною платформою, який використовують для швидкого довозу на замовлення невеликих ящиків, деталей тощо, — з вантажністю до 1 т та повною масою до 4,54 т. Іноді є модифікацією легкового автомобіля або позашляховикаіснуючих зразків.

8). Лімузи́н (фр. limousine) — трьохоб’ємний закритий пасажирський кузов[ легкового автомобіля вищого класу на основі седану, з подовженою колісною базою і перегородкою за передніми сидіннями. Слід відрізняти від простого довгобазового седану без перегородки. Слово «лімузин», походить від назви історичної французької провінції Лімузен, де пастухи раніше носили відлоги, що в профіль нагадують такий автомобіль.